Acreditare Erasmus 2023-2024

 Bine ați venit,dragii noștri!

Am demarat deja de ceva vreme activitățile de început ale acreditării, prin stabilirea echipelor de lucru pentru acreditare.

- stabilirea rolurilor in echipele de implementare

- detaliere responsabilitati

- prezentarea proiectului în instituție - tipurile de mobilități, activități pre și post-mobilitate; stabilirea echipei de management a proiectului.

Activități desfășurate: 

✅ prezentarea proiectului în cadrul CP; 

✅ realizarea procedurii de selecție,avizarea și aprobarea ei in CA;

 ✅ stabilirarea calendarului de selecție și a comisiilor (de selectie și de contestație); ✅realizarea unui draft al procedurii de implementare;

 ✅ stabilirea echipei de management; Actitivăți planificate: 

✅ realizarea unui site al proiectului și conectarea acestuia cu site-ul școlii;

 ✅realizarea planului de comunicare și disemninare;

 ✅promovarea proiectului în presă și pe canalele social media;

 ✅ selectarea cursurilor și a școlilor gazdă 

Activități realizate:

Carmen Sin- prezentare proiect in CP și CA, stabilirea echipei de implementare si distribuirea sarcinilor, creionarea procedurilor de selectie, atat pentru elevi cat si pentru personal, identificarea posibililor parteneri

Activitati desfasurate: prezentarea proiectului in cadrul institutiei, in CA, stabilirea echipei de management, creare spatiu dedicat pe pagina web a institutiei si postare documente de identificare nevoi institutii pentru primul an,realizare si implementare procedura de selectie a institutiilor participante in anul 1 si elaborare acord de parteneriat, elaborare drafturi proceduri de comunicare și selectie participanti, registru digital dedicat proiectului, spatiu drive institutional si incarcarea documentelor existente

Carmen Sin 

1)stabilirea, conform recomandărilor Agenției Naționale, a membrilor (5) echipei de implementare a proiectului, precum și a rolurilor acestora;

2) informarea despre acreditarea Erasmus +, obiectivele, rezultatele proiectului și despre efectele scontate ale implementării acestui proiect în instituția noastră a următoarelor categorii de persoane:- personalul și elevii instituției- părinții elevilor colegiului, în cadrul ședințelor cu părinții din modulul IV- colegii din diferite arii curriculare la întâlnirile de cerc pedagogic 

3) elaborarea fișelor de post ale membrilor echipei de implementare a proiectului;

4) elaborarea regulamentului de funcţionare al echipei de proiect (alături de responsabilul cu monitorizarea derulării activităților); 

5) stabilirea calendarului întâlnirilor echipei de proiect;

6) asigurarea logisticii necesare debutului proiectului: -un spațiu potrivit pentru activitățile echipei de implementare și pentru păstrarea documentelor;-consumabilele necesare și echipamentele necesare activităților din proiect (xerox, videoproiector, calculator/laptop etc)

7) inițierea demersurilor de aflare a furnizorilor de cursuri ale căror oferte de cursuri să se plieze cel mai bine pe nevoile instituției noastre, pe ajutorul concret/real în atingerea obiectivelor propuse8) inițierea demersurilor de aflare a școlilor de primire (pentru mobilitatea elevilor) cu ajutorul cărora agenda de activități propuse și derulate împreună să servească la implementarea competențelor dobândite, diseminarea exemplelor de bune practici, îmbunătățirea competențelor lingvistice ale elevilor și profesorilor participanți la mobilități, dezvoltarea de practici educaționale moderne.

Activități realizare:

- Prezentarea proiectului de acreditare în cadrul instituției- Realizarea unui sondaj în rândul colegilor privind disponibilitatea implicării în proiect în primul an de implementare ( Sondajul cuprinde: precizarea disponibilității/ menționarea direcției pe care ar vrea să se formeze în cadrul mobilităților individuale - la alegere din cele 3 direcții prevăzute în obiectivele proiectului/ precizarea limbii în care ar vrea să fie cursul de formare)Considerăm că acest sondaj ne ajută să avem o imagine de ansamblu înaintea selecției în vederea participării la mobilități / în căutarea cursurilor de formare Activități planificate:

- Stabilirea echipei de implementare a proiectului – stabilirea responsabilităților fiecărui membru – fișa de post

- Accesarea platformei SEG pentru identificarea furnizorilor/cursurilor de formare

- Realizarea procedurii de selecție - profesor / elev

- Realizarea unei pagini a proiectului pe site-ul școlii

- Realizarea calendarului de selecție pentru mobilitpți profesori/elevi- Identificarea unor instituții pentru mobilitățile elevilor

Comentarii

  1. Acces Padlet ÎMPREUNĂ ÎN EUROPA: https://padlet.com/cpostovei/erasmus-days-2023-snhef427luazd1iv

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.facebook.com/100002450922595/posts/6627306534027645/

    RăspundețiȘtergere
  3. Link ziar mobilitate Erasmus acreditare,
    https://opiniabuzau.ro/foto-elevi-de-la-marghiloman-experiente-erasmus-inedite-polonia/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dosar Candidatura